torsdag 1 september 2011

Provtryck

Jag skickade för en tid sedan efter två provtryck från Spoonflower då de hade "free swatch day" = kostade gratis.
Det var Kiss&bajshundarna och tanksen som fick bli verklighet.

Kiss&bajshundarna är upptryckta på ekologisk bomullsinterlock, och jag är så nöjd, de blev verkligen hur fina som helst.
Nu ska det bara kontrolleras hur trycket klarar tvätt.
Håller det bra så finns risken att jag tar hem ett par yards av dem.

Sen var det då tanksen som blev till tyg.
Dessa valde jag att köra på en canvaskvalitet, grövre tyg alltså.
Blev också jättebra, även om min bild blev dålig. :P
Denna snutt kommer bli en necessär åt min pappa, som bygger just pansarvagnar.

4 kommentarer:

  1. Å, jag bara älsar kiss-och-bajs-hundarna :D ! Skulle köpa ett par meter direkt om det fanns till salu :D ! Du tror inte det kommer tryckas upp eller så...?

    SvaraRadera
  2. Det är ingen som bokat trycket i dagsläget, men jag hoppas såååå att någon kommer göra det, för jag är störtförälskad i dem jag med.

    SvaraRadera
  3. Åååh! Jag älskar hundtrycket! Hoppas på ett tyg :)

    SvaraRadera