söndag 18 november 2012

When pigs fly...

When pigs fly is a common expression, stating that something never will happen. But now it has. So what do you say now, huh? ;)

När grisar flyger är ett vanligt uttryck i engelskan, som syftar till att någonting aldrig kommer hända. Men nu har det hänt, så vad säger du nu då? ;)

And now one of my favourites, that I just wanted to show you again. My "pee & poo dogs" is really a favourite print of mine, that still haven't become fabric. Shame.

Och nu en av mina favoriter, som jag bara kände för att visa upp igen. Mina "kiss & bajshundar" är verkligen en av mina favoriter, som tyvärr fortfarande inte blivit tyg. Synd.

*tingat*
*booked*

3 kommentarer:

  1. Haha, pigsen var hur coola som helst!!

    SvaraRadera
  2. love them all!
    /Lizzy

    SvaraRadera
  3. Åh, jag skulle verkligen vilja ha det tyget.... :)Hör av dig om det blir det någongång.. ;)

    SvaraRadera